Raport z badania klientów

Dodano: 5 marca 2019
raport z badania klientów

   Załóżmy, że planujesz wprowadzenie nowego produktu na rynek. W związku z tym Twoja firma przeprowadziła badania ankietowe wśród potencjalnych klientów. Aby określić profil klienta, zostały zebrane dane dotyczące wieku i płci respondentów deklarujących chęć zakupu. Po ustaleniu, w jakim wieku znajduje się najliczniejsza grupa potencjalnych odbiorców, będziesz mógł dobrać odpowiednie narzędzia reklamowe, żeby wypromować produkt. Z artykułu dowiesz się, które z narzędzi Excela zastosować, aby otrzymać najlepszy obraz danych statystycznych.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeszcze się wahasz?

Zobacz, co zyskasz, mając pełny dostęp:

  • Dostęp do wszystkich lekcji video
  • Materiały do ćwiczeń
  • Dodatkowe artykuły z trikami
  • Formularze gotowe od razu do użycia
  • E-booki pogłębiające Twoją wiedzę
  • Certyfikat potwierdzający Twoje umiejętności
Kup pełny dostęp
Sprawdź co oferuje serwis Sprytny Excel »

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
- Twój pierwszy krok do lepszych wyników
Oglądaj pełne lekcje i wiedz więcej!
Masz już konto w serwisie?
Zaloguj się »