Raport z badania klientów
Załóżmy, że planujesz wprowadzenie nowego produktu na rynek. W związku z tym Twoja firma przeprowadziła badania ankietowe wśród potencjalnych klientów. Aby określić profil klienta, zostały zebrane dane dotyczące wieku i płci respondentów deklarujących chęć zakupu. Po ustaleniu, w jakim wieku znajduje się najliczniejsza grupa potencjalnych odbiorców, będziesz mógł dobrać odpowiednie narzędzia reklamowe, żeby wypromować produkt. Z artykułu dowiesz się, które z narzędzi Excela zastosować, aby otrzymać najlepszy obraz danych statystycznych.
Jeszcze się wahasz?
Zobacz, co zyskasz, mając pełny dostęp:
- Dostęp do wszystkich lekcji video
- Materiały do ćwiczeń
- Dodatkowe artykuły z trikami
- Formularze gotowe od razu do użycia
- E-booki pogłębiające Twoją wiedzę
- Certyfikat potwierdzający Twoje umiejętności
Sprawdź co oferuje serwis Sprytny Excel »
Masz już konto w serwisie?
Zaloguj się
- Twój pierwszy krok do lepszych wyników